Sajtószemle

Olasz őrgróf a tolnai völgyben (NOL)

Pietro Antinori márki a nemzetközi sztárborászok egyik nagy előkelősége, a világélvonal legelejéhez tartozik, volt olyan év, hogy - egyedüliként - három borral vétette észre magát (2000-ben például az első, a tizenkettedik és a kilencvenegyedik helyen) a szakmában talán legtekintélyesebbnek tartott amerikai Wine Spectator magazin százas listáján. Bátaapátiban másodszor találkozunk - először 2001-ben, még kezdő bordivatlap-szerkesztő (Gusto) koromban az ősi fészekben, Firenzében, az ezeréves családról elnevezett piazzán a palazzóban......

A teljes cikk olvasása >>

Borkalandra fel! (www.borkaland.hu)

Borkalandozzon portálunkon június 15. és augusztus 31. között értékes nyereményekért!

Regisztráljon, és töltsön fel képeket bortúráiról, számoljon be élményeiről, kommentálja mások beszámolóit vagy értékelje a borospincéket, beszélgessen a többi borkalandorral a fórumon, mert most minden felhasználói aktivitást értékes pontokkal jutalmazunk:

A teljes cikk olvasása >>

DÜBÖRÖG A BORMARKETING 2009-07-13 (vg.hu)

Százmillió forintos reklámkampány indul szeptemberben – Pályázatok segítik a borvidékeket

Nagyszabású országos reklámkampányt indít szeptember 15-én a magyar borok népszerűsítésére a Magyar Bormarketing Kht.
„A kampány teljes költségvetése 95 millió forint plusz áfa, azaz összesen közel 120 millió forint. Ez lesz az első olyan hirdetéssorozatunk, amelyet a köztéri reklámok és újsághirdetések mellett a kereskedelmi televíziós csatornákon is látni lehet majd” – mondta a Világgazdaságnak Szabó Borbála, a Magyar Bormarketing Kht. belpiaci programigazgatója.

A szeptemberi kampány szlogenje „Magyar bor mindenkinek” lesz, fő üzenete pedig az, hogy a hazai nedű minden élethelyzetben és pillanatban adhat élményt, illetve minden eseményre lehet találni az alkalomhoz illő magyar bort, legyen az ünnep vagy hétköznap.

« vissza