Csapatépítés a Monori Pincefaluban
A Pest megyei Monoron és magában a Monori Pincefaluban létrejött közösségi programok Pl.Forraltboros Kalandozások Jégvirágtól Borvirágig, Orbán-napi Vigadalom, Borvidékek Hétvégéje…. valamint a vendégváró pincészetek által biztosított borkóstolók, céges tréningek, esküvők, baráti összejövetelek, disznóvágások egyre több látogatót vonzanak Monorra és a pincefaluba egyaránt. Vendégfogadó pincészetek természetes igénye, hogy vendégeik számára maradandó élményt nyújtsanak, hogy megmutassák pincefalunk építészeti, természeti és kulturális értékeit. A vendégek részéről a borkóstoláson és a finom házias ételek elfogyasztásán túl ugyanúgy megvan az igény, hogy jobban megismerjék a pincefalut, az itt tevékenykedő embereket. Az élménynyújtók maguk a vendégfogadó borászok, rendelkezésünkre áll a Gyöngyöt az embernek c. filmünk amely érzékletesen mutatja meg, hogy hogyan is gondolkodnak az itteni emberek munkájukról, a szőlőről és a borról. A pincefaluban sétálva tanösvényünk is egy élmény és ismeretnyújtó lehetőség, amelyhez újabb elemként kapcsolódik a Monori CsámBORgó.
A csapatépítő feladatok kihasználják a pincefalu 180 ha nagyságú területét, annak dűlőit, pincesorait, építészeti és természeti értékeit.
Így aztán csapatépítő tréning helyszín az egész pincefalu!
A CsámBORgó program egy interaktív többpályás élménnyujtó csapatépítő szabadtéri tréning és játék, ahol a játék útvonalai és tartalma is szabadon variálhatók, így ismételt látogatások esetén is érdekes maradhat a játék. A feladványok megoldásán keresztül csámboroghatjuk végig a pincefalu legérdekesebb részeit, a tanösvényt a Szt. Orbán tértől a Bacchus térig. A CsámBORgó kalandjáték csomópontjai, a játék megállói egyrészt a tanösvény tábláin, másrészt pedig a pincefalu egyéb tereptárgyain és építészetileg értékes pincéin nyertek elhelyezést. A játék kiinduló és végpontja pontja a KultPince, ahol egy pályán induló, maximum 8 főből álló játékos csapat kap egy csomagot, amely a pincefalu térképét, lezárt borítékokban a feladatokat tartalmazza, valamint egy leolvasó készüléket, amelyet az egyes megkeresendő állomáson, csomóponton kell és lehet használni. A leolvasó készülék vezérli a játékot és az általa kiírt információ mondja meg, hogy az adott csomóponton mit kell tenni és melyik borítékot kell kinyitni a feladat megoldásához. A többpályás lehetőség azt jelenti, hogy a különböző pályák segítségével a feladatmegoldásokon keresztül lényegében bebarangolhatjuk az egész pincefalut, hogy a csapatépítésre is alkalmas kalandjáték végén visszatérve a a megszerzett élményeken és ismereteken túl megleljük a kiindulási helyen, jelenleg a KultPincében ránk váró kincseket, jutalmakat. A játék szervezőjétől függ, hogy hol kezdődik, mely útvonalon halad és hol végződik a játék.